الرئيسية / منوعات / تامر حسني: انا تعبان جدا بس ان شاء الله هكون كويس
تامر حسني

تامر حسني: انا تعبان جدا بس ان شاء الله هكون كويس

طمأن الفنان تامر حسني جمهوره على صحته بعد الإصابة التي تعرض لها بحفله الأخير في الساحل الشمالي مؤكداً على أنه لا يزال يشعر بالتعب الشديد.
وكتب عبر صفحته على الـ”فيسبوك” قائلا: “شكرا لكل من ساهم في إنجاح حفل بورتو الجولف في الساحل الشمالي شكراً لكل الجماهير الكريمه اللي حافظوا على سلامة بعض رغم الزحمه الشديده شكرا روابط محبي تامر حسني من مختلف محافظات مصر والبلاد العربيه … .بصراحه فرحان جداً لنجاح الحفله والحضور الجماهيري الجميل وطاقة الحب القويه المتبادله اللي كانت عامله روح قويه ومميزه للحفله واللي اتسببت فإني اتصبت في ظهري اثناء خروجي من الحفله من تدافع شد الناس لإلتقاط الصور اثناء وصولي لسيارتي وليس ماتم تداوله “.
وأضاف: “بصراحه انا فعلاً تعبان جداً بس ان شاء الله هكون كويس والحمدلله انها جت فيا انا و شكرا جدا لسؤلكم عليا ، كمان انا فرحان بتعليقاتكم على فكرتي و تصميمي للمسرح انتوا عارفين انا بتعب قد ايه عشان تحصل نهضه حقيقيه في شكل مسرحنا المصري و العربي ولولا حب وتفاني وإخلاص ناس كتير في شغلها مكنش هيطلع المسرح بالشكل ده شكرا وليد الحريري، چورچ سعيد ، احمد عبد القادر ، سامي يوسف. وميسه نصر وفرقتها ، شركة أمن فتحي تاج ، تامرفوزي ، تنفيذ ديكورات حمدي سعيد، احمد عادل، طارق زين والتصوير الفوتوغرافي كوتي، صلاح جوده”.
واستطرد شاكرا “وحدات تصوير الڤيديو احمد صلاح ، محمد حامد وجميع فريق عملي الخاص (حسام حسني ، رومير ، هاله عمر ، عادل إبراهيم ، معتز خليل ، وائل عبد الفتاح ، هاني زهران. إيهاب جمال ، عصام الهواري ، محمد توفيق ) وفرقتي الموسيقيه شكرا لأخويا وحبيبي النجم أمير كراره على تقديمه لي والكلام الجميل اللي خرج من قلبه لي وليكم في الحفله ولما قال انتوا احسن جمهور مكانش بيبالغ الدنيا كلها عارفه كده وبجد شكراً شكراً رجال وقيادات وزارة الداخليه لتأمين الحفل وطريق الساحل بأكمله شكراً شركة تالنت استاذ وليد منصور على التنظيم والمجهود الكبير”.

شكراً لكل من ساهم في إنجاح حفل بورتو الجولف الساحل الشمالي شكراً لكل الجماهير الكريمه اللي حافظوا على سلامة بعض رغم ال…

Posted by Tamer Hosny on Sonntag, 30. Juli 2017